بسم الله الرحمن الرحيم

18 Ağustos 2007 Cumartesi

İnanmadımki..

Siyasiler nutuk attılar,inan ki.
Siyasetçiye,ben inanmadım ki.
Gittiler,geldiler,hep aynı san ki.
Çok konuştular inanmadım ki.

Meclise gitmeden,yol yaptılar.
Peş peşe Fabrikalar kurdular.
Çok insanı hayalen işe aldılar.
Çok konuştular,inanmadım ki.

Fabrikayı sattı,işe yaramaz dedi.
Sattığı fabrikayı iki,günde yedi.
Yabancılar alsın,bana ne?, dedi.
Bunlara ben hiç inanmadım ki.

Vatanı satmışlar yabancılara.
Para gelecekmiş şimdi onlara.
Düşündüm ne desem bunlara.
Çok anlattılar,inanmadım ki.

Kimi PKK dedi,hem Türban dedi.
Kimi çay içti,kimi kemap yedi.
Kimi vatan sattı,kimi satın aldı.
Vatandaş şaşırdı,inanmadım ki.

Çocuklar öpüldü,çıkolata alındı.
Şenlik vardı,uçanlar balondu.
Gariban köylüde orada bulundu.
Mazot yalanına,inanmadım ki.

Kömür dağılmış,ben alamadım ki.
Kart alamadım,üç ay oldu,sanki.
Düşündüm,dilencimiyim,inan ki.
Ben,Vekillere hiç inanmadım ki.

Oy verecağım vekile,zengin olsun .
Yine gelir,bize nutuk atar,sağolsun.
Biz vermeye alıştık,al senin olsun.
Bize vereceklerine,inanmadım ki.

Türk askeri parasızdır,fakire.
Vekilin çocuğu,gitmez askere.
Ölüm mukadder,vuran,kefere.
Avupa dediler,inanmadım ki.

Yine zam yaptılar,bir şey alamdım.
Ben eve gittim,gizli gizli ağladım.
Yerli değil,Kaçak bir sigara yakdım.
Enflasyon yok dediler,inanmadım ki.

Mahsul tarlada kaldı,satamadm ki.
Buğday aynı fiyat,ekmek alamadım ki.
Tüp gaz iki kat artmış,uçurum sanki.
Ucuzluk var dediler,inanmadım ki.

Memur,işçi,emekli ekmek bulamaz.
Etin kilosu on beş lira,kimse alamaz.
Boşuna nutuk atmayın kimse inanmaz.
Çok düşündüm amma inanmadım ki.

Boşuna konuşma oyları çürütecağım.
Ümidimi kestim,sokakta dolaşacağım.
Bu yasalar oldukça,oy vermiyecağım.
Oy alacaklara hiçmi hiç inanmadım ki.

Vekil,İki yılda emekli olur,işte adalet.
On kat fazla maaş alır,olur menfaat.
Vatanımı severim,hırsızlara melanet.
Yıllarca nutuk attılar,inanmadım ki.

Büyükler,Gelen gideni aratır derler.
Vekiller şimdi adil,ahkam keserler.
Vatandaşı,meclise gitse kovarlar.
Nutuk at kardeşim inanmadım ki.

Vekiller hiç hata yapmazmış sanki.
Dokunmazlık zırhı var bilinmezki.
Halkın çoğu Müslüman,inanmazki.
Nutuk at kardeşim,inanmadım ki.

Başı örtülü,okula gidemem,yasak.
Büyük suç Okulda namaz kılmak.
Kuran çağdışıymış,şimdi çarpılacak.
Ey vekil nutuk at,inanmadım ki.

Bütçede para yoksa,borç alırlar.
Borcu ben öderim,onlar yerler.
Çünkü enkaz almıştık, derler.
Ne dersen de inanmadım ki.

Madem yabancının dediği oluyor.
Onlar gelsin onları seçelim,nolur?.
Hans başkan,Lili yardımcısı olur.
Farklı olduklarına inanmadım ki.

Bunlara bir gün oy verirsem eğer.
Anlaki her şey değişmiş meğer.
Adalet mülkün temeliyse eğer.
Ben adalete hiç inanmadım ki.

Hıristiyan,Yahudi değilim ben.
Pkk dediğin kim?,varmıdır bilen?.
Vatanın asıl sahibi Müslüman.
Vekillere hiç inanmadım ki.

Dilenmek için geçtik sıraya.
Alışmışız,varlık içinde yokluğa
Hayır dedik Avrupaya,papaya.
Yalancı vekillere inanmadım ki.

Bütün vekiller aynı değil,ancak.
Mecliste vicdan yerine,parmak.
Söz sahibi olur,ne konuşsak.
O parmaklara inanmadım ki.

mehmet selim polat

Hiç yorum yok:

Blog Listem

  • FİLİSTİNİN TAPUSU.BİZİM ELİMİZDE - 2014 YILINDAN BER, İSRAİLİN UÇAK YAKITI TÜRKİYEDEN GİDİYOR.ÜZGÜNÜM. İSRAİL İŞGALCİFİR.GELDİĞİYERE SÜRÜLMELİ. ERDOĞAN,KUDÜSÜ İSRAİLE SATTI.>>https://yo...
    5 ay önce
  • ŞİRK ve KÜFÜR: Kadının Namazı - ŞİRK ve KÜFÜR: Kadının Namazı: أَلنِّسَاءِيَّاتْ KADININ NAMAZI EVİNDE OLMALIDIR -2 صلاة المرأة في بيتها -25 الحديث الخامس والعشرون : عَنْ أُمِّ حُمَيهدٍ ا...
    9 yıl önce
  • İSLÂM’DA LAİKLİK YOKTUR - İSLÂM’DA LAİKLİK YOKTUR .إِنَّ الدِّينَ عِندَ اللّهِ الإِسْلاَمُ Allah katında tek Din İslâmdır. Laiklik; geniş ve basit tanımı ile, dinin siyasal ha...
    10 yıl önce
  • İSLÂM’DA LAİKLİK YOKTUR - * İSLÂM’DA LAİKLİK YOKTUR * .إِنَّ الدِّينَ عِندَ اللّهِ الإِسْلاَمُ Allah katında tek Din İslâmdır. Laiklik; geniş ve basit tanımı ile, dinin siyasal h...
    10 yıl önce
  • REÇETE-şiir - Ey yüksek sosyeteye mensup modacı hanım, Eğlence zümresinin başının tacı hanım, Bu metod ki, sizlerin müsbet ilâcı hanım: Dışının görünüşü içinin aynasıd...
    10 yıl önce
  • SAAT KODLARI - http://sitene-kod-ekle.tr.gg/saat-kodlar&%23305;-flashl&%23305;--k1-.oe.rnekli-k2-.htm
    13 yıl önce
  • Manyaklara Güzel Cevap - ÖRTÜNMEK İSLAMIN EMRİDİR. CHP'den,İSLAM DİNİNE HÜCUM CHP Deşifre Olmuştur Bunlar,Türbanlıyı mahkemeye veriyor,Çarşaflıya rozet takıyor.Halkı aldatıyorlar.
    13 yıl önce
  • HIRİSTİYANLAR PİSLİKTİR SEVİLMEZ - وَقَالُواْ لَن يَدْخُلَ الْجَنَّةَ إِلاَّ مَن كَانَ هُوداً أَوْ نَصَارَى تِلْكَ أَمَانِيُّهُمْ قُلْ هَاتُواْ بُرْهَانَكُمْ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ *(BAKAR...
    13 yıl önce
  • Hıristiyanlar Sevilmez - وَقَالُواْ لَن يَدْخُلَ الْجَنَّةَ إِلاَّ مَن كَانَ هُوداً أَوْ نَصَارَى تِلْكَ أَمَانِيُّهُمْ قُلْ هَاتُواْ بُرْهَانَكُمْ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ *(BAKAR...
    13 yıl önce
  • Hak Din İslamdır - *HAK DİN.TEK DİN.İSLAMDIR.* (ÂLİ IMRÂN suresi 19. ayet) إِنَّ الدِّينَ عِندَ اللّهِ الإِسْلاَمُ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِينَ أُوْتُواْ الْكِتَابَ إِلاَّ مِن...
    14 yıl önce
  • İki Yüzlülük - 259) İki Yüzlülüğün Kötülenmesi Bu bölümdeki bir ayet ve iki hadis-i şeriften insanların iki yüzlülüklerini herkesten gizleyebileceklerini, fakat Allah’tan...
    14 yıl önce
  • İki Yüzlülük - İki Yüzlülüğün Kötülenmesi 259) İki Yüzlülüğün Kötülenmesi Bu bölümdeki bir ayet ve iki hadis-i şeriften insanların iki yüzlülüklerini herkesten gizleyebile...
    14 yıl önce
  • HUDÛD (İSLAM CEZA HUKUKU) - 15: HUDÛD (İSLAM CEZA HUKUKU) *BÖLÜM: 1* *Ø** KENDILERINDEN KALEM KALDIRILAN, CEZA VERILMEYEN KIMSELER VAR MIDIR?* *1423-* Ali (r.a.)’den rivâyete göre,...
    14 yıl önce
  • SAPIKLIĞA DÜŞEN KAVİMLERİN GÖRÜŞLERİ - Şimdi bizim sapık kavimlerin rububiyetle ilgili görüşlerini incelememiz Kur’an-ı Kerim’in onları hangi noktalardan ve niçin reddetme yoluna gittiğini ve b...
    15 yıl önce
  • Demokratik çalışma ve amel ilişkisi - *Demokratik Çalışma ve Amel ilişkisi :* İslam adına , müslüman olarak belli bir partinin çalışmalarına katılan kimselerin yaptıkları bu iş, sıhhat şartl...
    15 yıl önce
  • İBNİ TEYMİYYE-8.CİLT - بســـم الله الرحمن الرحيم "(İyi bilinmelidir ki) Allah'ın dostlarına hiçbir korku yoktur ve onlar üzülecek de değildirler. Onlar, iman edip (gerektiği gi...
    15 yıl önce
  • Çay Sohbeti - *İBN-İ TEYMİYYE** ve İBN-İ TEYMİYYE-7.Cilt ve İBNİ TEYMİYYE-8.CİLT* *İslâm Güneşi,Mekke'den Doğar.Dünyayı Aydınlatır.* *İslâm Bahçesinde,Dinî Yazı,Resim ve...
    15 yıl önce
  • Lanetlikler - الحديث الرابعوالثمانون عن أبي هريرة رضي اللّه عنه قال لَعَنَ رسولُ اللَّهِ صلى اللَّه عليه وسلّم مُخَنَّثِي الرِّجالِ الذينَ يتَبَّهونَ بالنِّساءِوالمُتَ...
    15 yıl önce

Tıkla